marți, 23 februarie 2010

Adevăr relativ

Insisti sa zic doar adevarul...
Ce adevar?
E relativ.
Mai este unul
de la Domnul
ce nu dorim ades sa-l stim.

Acel ce-l am
e miine altul:
Azi te iubesc,
dar miine?
Vreau sa mai fiu,
dar miine?
Incerc sa zbor,
dar miine?

Si cum sa-ncap in adevar
cind am si vise,
am sperante,
cind obosesc sa ma mai doara,
navirsta cind in mine zboara,
cind imi raspunzi cu neraspuns,
tacerea-i cind nu-mi e de-ajuns...

Si-atunci mi-aleg un adevar
al nostru,relativ:
Ma vei iubi miini...
Astazi?
Vei vrea sa-mi fii...
Dar astazi?
Vei fi un zbor...
Dar astazi?

Si fac cercari
sa nu te-nsel,
dar nu stiu ce-i minciuna,
ca nu stiu ce-i un adevar
si cine sa mi-l spuna?!

Ori poate Voi?

N-a inselat pe nimeni!
Cine?
Nu s-a-nselat pe sine!
Cine?
Pune-aici EU
si sa semnezi.

(Chiar sa te cred?
Tu chiar te crezi?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu