marți, 23 februarie 2010

Blestem

Plecati?
Desigur plecati
si fiti blestemati,
voi sarpi pe buze cu miere,
ce va hraniti cu durere...
Trairile mi-ati cumparat
si la licitatie le-ati dat.
Bine-ati luat?
V-ati amuzat?

Si m-ati lasat
ca pe-o fiara
ranita,
sa piara.
Nu stiti cum musca durerea?
In ea isi ascunde
blestemul puterea.
De ura mi-e versul
nu cintec,
ci pentru peire descintec.

Plecati,
va implor de plecati,
in fata urii nu-mi stati,
sa nu-mi amintiti de tradare,
blestemul mi-e greu,
caci ma doare
si va doresc doar atit:
s-ardeti in pojarul ce-l simt,
la fel ca si mine sa fiti
tradati de cei ce-i iubiti.

Plecati.
Pentru,Domnul,plecati,
de iadul ce-l zic
va salvati...

Dar,Doamne,
ma iarta...
Gresesc?
Atunci ocroteste-i de ura-mi,
doar stii cit de mult ii iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu