marți, 23 februarie 2010

Unui ... necunoscut

Prietene dorit,necunoscut,
un nume...versuri-versuri...fara lut,
cu cincisprezece-ntelepciuni mai multe,
din mine trubadurul sa le-asculte.

Incerc pe vers privirea sa-ti ghicesc,
ba-mi este frig...apoi...ma incalzesc,
citesc sarcazm,insa ades umor,
si nu odata_intelegator.

insa mai des o taina obosita,
de neglijenta noastra,plictisita...
atit de-aproape,dar fara contur,
(fotografia de-as putea sa-ti fur...)

Insuportabil,chiar destul de des,
de-apropiati cam greu de inteles,
calm la vedere si de nepatruns_
dar uragan in lutul tau ascuns.

Iar uneori,romantic chiar un pic
(n-ai vrea in dorul meu sa te implic?)

Astfel eu printre rinduri te gasesc_
Spun adevar?Poate un pic gresesc...

Pe cine-astept eu zilnic pentru-o fraza
zgircita?Dar pentru pustiu o oaza...

Prietene dorit,dar nereal,
gasit aici,in visu-mi virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu